Archief

Twee Westlanders in race voor 'Versmarketeer'

Twee Westlanders behoren tot de genomineerden voor de titel Versmarketeer van het Jaar. Het zijn Robbert de Jong van Looije Tomaten en Ronald van Geest van Logico/Colourful match. Zij zitten bij de tien finalekandidaten die door de jury uit 125 aanmeldingen zijn geselecteerd.

Bij deze uitverkiezing gaat het om iemand die baanbrekend werk verricht voor het succesvol vermarkten van een vers product. De marketeers zijn actief in diverse verssectoren, waaronder "aardappelen, groenten en fruit", sierteelt, brood, zuivel en vis.

Robbert de Jong van Looije Tomaten uit Maasdijk maakt naam met het in de markt zetten van het merk Honingtomaten. Het gaat hierbij niet alleen op de focus op een specifieke smaak, maar betreft ook de bewuste keuze om het product via speciaalzaken te verkopen.

Ronald van Geest uit De Lier is bekend van de introductie van een wereldwijd gepatenteerd product: de met kleurstof behandelde orchidee. Tevens is hij medeoprichter van verkooporganisatie Logico/Colourful match, die onder meer concepttafels exclusief aan tuincentrumketens aanbiedt.

Op het VersEvent, dat op 9 juni in de Visafslag te Scheveningen wordt gehouden, maakt de jury bekend wie van de 10 genomineerden de titel wint.

Categorieen:
De Lier Maasdijk Algemeen