Archief

Witboek Caiway stemt GBW optimistisch

Na een eerste blik in het zojuist van Caiway ontvangen witboek over de afhandeling van 180 klachten, meent Truus Kooistra van GemeenteBelang Westland dat Caiway zeer zorgvuldig met die klachten is omgegaan. Ze zijn allemaal in behandeling genomen en grotendeels naar tevredenheid van de klant opgelost.

"Wij hopen dat Caiway op dezelfde voet doorgaat bij de behandeling van nieuwe klachten en dat bijvoorbeeld de wachttijd bij de helpdesk kan worden teruggebracht naar 60 seconden", aldus Kooistra.

Caiway merkt op, dat rond het stoppen met analoge doorgifte van televisie en een wijziging in de internettoegang haar helpdesk overspoeld is met vragen. Hierdoor konden eenvoudig op te lossen problemen niet eens gemeld konden worden.

Caiway hoopt niet, dat het nog eens nodig is dat er een Zwartboek moet worden ingediend. Dan moet het bedrijf doelen op een eventueel derde Zwartboek, want nr. 2 werd woensdagmiddag in ruil voor het witboek door GBW overhandigd. Het gaat hierin om 415 min of meer nagekomen klachten.

Categorieen:
Westland Algemeen