'Groene mannetjes' opwarmers Inspiration Award
Het mysterie van de groene mannetjes in het Westland is opgelost. De invasie van de afgelopen weken bleek een publiciteitsprikkel voor de verkiezing van de meest inspirerende Westlander en het meest inspirerende Westlands bedrijf. Met hun aanwezigheid tijdens allerlei evenementen hebben de groene mannetjes de ludieke aftrap gegeven voor een campagne die eind januari uitmondt in de uitreiking van de eerste Inspiration Award, een initiatief van Stichting Imago Westland.
Bij de start van de campagne 'Inspired by Westland' was al aangekondigd jaarlijks het bedrijf en de inwoner te gaan kiezen die het Westland dat jaar het beste op de kaart hebben gezet. Inmiddels loopt de imagocampagne een jaar. Veel bedrijven hebben het bekende groene label een plek gegeven in hun eigen communicatie, van de bedrijfswagens tot en met het drukwerk.
Vanaf nu tot en met 31 december kan elke Westlander bedrijven en inwoners nomineren voor de prijs. Het enige selectiecriterium is de inspirerende bijdrage die zij in 2010 hebben geleverd aan het imago van het Westland. Aanmelden kan op de website www.groeneinvasie.nl.
Daarna is het aan de genomineerden om zoveel mogelijk stemmen te ontvangen via de website. Per categorie zullen de meest gekozen drie genomineerden aan de jury worden voorgelegd. De jury zal per categorie een winnaar selecteren.