Archief

Monster: brand in woning

In een woning aan de Molenstraat in Monster is maandagmorgen brand uitgebroken.

De eigenaar van de woning was bezig met dakherstel werkzaamheden en maakte daarbij gebruik van een gasbrander. Hierbij is de vlam in het isolatiemateriaal onder de pannen geslagen.

De brandweer moest een deel van het dak verwijderen en kon niet voorkomen dat de woning rook-, en waterschade opliep.

Een bewoonster is met ademhalings- en hartklachten ter controle naar het ziekenhuis vervoerd. Het vermoedelijke schadebedrag wordt geschat op 25.000 euro.

Categorieen:
MonsterAlgemeen