Contract KNHB en Westland Marketing getekend
Stichting Westland Marketing en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond hebben zaterdag het contract voor de onderlinge samenwerking getekend. Het doel is om de gezonde levensstijl en gezonde voeding te promoten in de sportwereld.
Stichting Westland Marketing zal tijdens de Rabobank Hockey World Cup 2014, dat van 31 mei tot 15 juni plaatsvindt in het Kyocera Stadion in Den Haag, prominent aanwezig zijn op het Hockeypark met het Westland Greenhouse. In deze kas van 220 m2 worden verschillende congressen, seminars en workshops gehouden, met interactieve sessies over voeding voor jong en oud.
Arne Weverling, wethouder gemeente Westland en bestuursvoorzitter Stichting Westland Marketing, en Johan Wakkie, directeur KNHB, hebben in een kas de samenwerking officieel gemaakt door ondertekening van het contract.
Weverling is blij met de samenwerking. "Westland is de bakermat van gezonde voeding en draagt actief een grote bijdrage aan werelduitdagingen als energie, water én voeding. Met de Gezonde Sportkantine brengen we de combinatie van beweging en gezonde voeding actief onder de aandacht. En dat gezonde voeding ook echt lekker is laten we de bezoekers van het WK hockey zelf ervaren met de Vers Proeverij", aldus de wethouder.