Archief

Nieuw promotiemiddel voor groente en fruit

Onder het motto 'Lange leve Groente en Fruit' is een nieuw promotiemiddel gelanceerd met als titel Fresh for Life. Het initiatief is genomen door het samenwerkingsverband Best Fresh Group uit Poeldijk, telerscoöperatie Van Nature uit Barendrecht en de in Maasdijk zetelende telersvereniging Fresteem.

De initiatiefnemers willen met deze permanente actie de consumptie van gezonde voeding stimuleren, vooral als basis voor het leveren van sportieve prestaties. Er wordt op gewezen, dat groenten en fruit de kans op hart- en vaataandoeningen, overgewicht en obesitas verlagen. Fresh for Life zal vooral zichtbaar zijn bij sportieve evenementen.

De nieuwe campagne werd zondagmiddag geïntroduceerd tijdens de slotmanifestatie van de Ride for the Roses 2012 in bloemenveiling FloraHolland in Honselersdijk. De initiatiefnemers willen graag het draagvlak van Fresh for Life verbreden en hopen op meer participanten. Verder zijn ze op zoek naar een naam voor de mascotte, een figuurtje met de letter F op de borst.