Westlandse producten niet uit de verf in Tour du Jour
Het tv-programma Tour du Jour heeft niet de productpromotie waargemaakt, waarop de deelnemende Westlandse bedrijven hadden gerekend. Voor deze bedrijven zal binnenkort iets extra's worden gedaan. Wat dit is, zal binnenkort bekend worden gemaakt. Dit heeft directeur Lars Flinkerbusch van Westland Marketing desgevraagd aan WOS TV laten weten.
Flinkerbusch merkt op, dat er veel leermomenten zijn geweest waaraan gewerkt moet worden. Zo kan het item met de kok al snel 40.000 zappers schelen, als er tien minuten lang wordt gepraat over een tomaat. Ook het item waarin Gert Jakobs langs bedrijven gaat om een kijkersvraag te beantwoorden, zal kritisch tegen het licht worden gehouden.
Hoewel de uitzendingenreeks niet heeft gebracht waar bedrijven op gerekend hadden, geeft Flinkerbusch aan, dat de deelnemers wel enthousiast zijn. Hij acht de kans groot, dat Tour du Jour ook volgend jaar vanuit Naaldwijk wordt uitgezonden. Eerder is met RTL4 afgesproken, dat de gemeente Westland als locatie het eerste recht heeft, maar er zijn nog verdere gesprekken nodig.