Lokale Toppers gaan twee weken langer door
De verzamelaars van de Lokale Toppers krijgen twee weken langer de tijd om hun boeken vol te maken. De oorspronkelijke einddatum van 28 november is verlengd tot 11 december. De actie is een groot succes. De deelnemende verenigingen hebben bij elkaar al 33.000 euro ingezameld.
Met de Lokale Toppers gaf Albert Heijn Koornneef een nieuwe invulling aan de jaarlijkse sponsoractie voor het Westlandse bedrijfsleven. Van zeven verenigingen werden foto's gemaakt van alle selectieleden: HV Westland, SV Honselersdijk, Gymnastiek en Jazzdans vereniging DOS, KMD, Quintus Voetbal, VELO Voetbal en Verburch Voetbal. Bij aankoop van tien euro aan boodschappen ontvingen klanten in elk van de vier filialen van Albert Heijn Koornneef een zakje met vijf plaatjes.
Per vereniging was weer een album gemaakt om de plaatjes in te plakken. De verenigingen konden advertentieruimte verkopen in de albums, waarvan de opbrengst voor de clubkas is. 'Topscorer' was HV Westland. De hockeyvereniging haalde op 100 euro na nét geen 10.000 euro binnen met de advertentiepagina's. Inmiddels zijn de cheques van de actie uitgereikt aan de verenigingen.